fbpx

Agen Balm Tasneem Naturel Kawasan Kota Bharu, Kelantan

Assalamualaikum

Hai mommies gojes semua,

Salam kenal dari saya. Nama saya Elly. Tapi dah biasa sangat orang gelar Ummi EL. Ummi ni asal-asalnya minat barang natural. Kalau ubat-ubat ni, risau sikit nak bagi pada anak. Itu yang awal dulu tu, sibuk mencari-cari kat facebook apa yang boleh bantu anak kalau sakit demam atau meragam.

Di takdirkan terdetik nak cuba balm Tasneem Naturel. Awal tu beli CF-Rub balm. Sapu-sapu pada anak yang selalu selsema bila tinggal kat nursery, wow cepat pula kering hingusnya. Ummi pula kerja shift, anak malam-malam nak berjaga. Bayangkan, esok macam mana penatnya nak bangun pagi? Haru.

Jadi ummi cuba pula Sleep Time Balm. Alhamdullilah, balm yang ini pun menjadi juga pada anak! Kagum sungguh ummi masa ni.

Ape lagi, ummi terus daftar ejen Tasneem Naturel masa ni. Rupanya, bukan ummi je ada masalah anak susah tidur atau anak selsema batuk, ramai je lagi ada masalah yang sama. Ramai je ibu-ibu yang lain mencari balm Tasneem Naturel ni. Alhamdulillah. Setakat ni dah ramai ibu-ibu yang telah dibantu dengan tasneem ni. Kadang ada yang sanggup datang pick up.

Ummi turut rasa happy kalau dapat membantu. Iye la, barang baik perlu dikongsi. Kita sama-sama sebarkan manfaat dari alam semulajadi ni ke merata tempat yang lain pula. Bahan yang digunakan dalam balm Tasneem Naturel ini adalah dari bahan semulajadi, tiada paraben, SLS atau SLES.

Anak sihat, mak happy, poket jimat. Sebab satu balm ini boleh jimat sehingga 2 hingga 3 bulan. Guna sikit pun dah berkesan. Memang sangat berbaloi.

Ok la, ummi rasa mengancam sangat la dengan keluaran tasneem ni.

Kalau nak cepat, ummi boleh hantarkan. Senang saja hubungi je nombor ini ya 0189574042 atau boleh juga godek Facebook Ummi EL dan lawat Instagram ummi iaitu, tasneemnaturel_kotabharu.

Papp terpampang nanti wajah-wajah kita πŸ‘‡πŸΌπŸ‘‡πŸΌπŸ‘‡πŸΌπŸ˜

Please follow and like us:
XOXO
signature

What do you think?

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

No Comments Yet.

0
Your Cart